KUNDESERVICE

Kundeservice står altid til rådighed for at besvare eventuelle spørgsmål, der har at gøre med reparationer.
Kontakt kundeservice på:

Phonefixpro
Tagensvej 41
2200 København N
Tlf.: 35 85 35 99
Email.: info@phonefixpro.dk
 

 

Åbningstider:
Mandag - fredag: kl. 10.00 - 18.00
Lørdag kl 10.00 – 14.30
Søndag Lukket

Bank:

Nordea Bank  

Reg nr. 2310 

Konto nr. 0716936597

 

 

LEVERING

Forsendelsen af varer sker med Post Danmark's Track & Trace System. Du kan vælge at sende den ind til os. Du kan også vælge at leverer mobilen direkte hos os.

Du kan se den forventede leveringstid ud for hver enkelt vare. hvis du bestiller varer med forskellig leveringstid i samme ordre, vil ordren blive sendt i flere omgange uden ekstra omkostninger. når vi har afsendt din ordre, vil du typisk modtage den næste hverdag.

 

ORDRER OG RETURNERINGER

Hvordan returnerer jeg varer? Phonefixpro yder 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager forsendelsen. (jf. købelovens bestemmelser) fortryder du købet, skal Phonefixpro underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du modtog dine varer. du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den blev modtaget i. emballagen kan i nogle tilfælde betyde, at varens salgsværdi forringes, og dermed kan fortrydelsesretten ikke udnyttes. du skal selv afholde omkostninger, der er forbundet med at returnere varen til Phonefixpro adresse. du bedes returnere varerne i original emballage sammen med et rma-nummer. få et rma-nummer ved at oprette en reklamationssag herunder:

 

REKLAMATION OG ANSVAR

Phonefixpro yder 1 års reklamationsret til private og 1 år til erhvervs drivende på den reparerede del af telefonen. Opstår der følgefejl i telefonen som ikke har noget med den reparerede del at gøre vil reklamationen ikke dække. Phonefixpro reparere kun den del som er synligt defekt eller andet usynligt som er aftalt på forhånd.

Bortset fra Samsung smartphones mister alle andre Terminaler deres originale garanti når de repareres. Vi yder kun garanti på de udskiftede/reparerede dele.

Phonefixpro er ikke ansvarlig for reparation for følgefejl, som resultat af fysisk overlast, væskeskade eller anden brugerfejl.

Phonefixpro er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller bortkomst hos PostDanmark eller anden transportleverandør.

Phonefixpro afprøver kun de funktioner, som telefonen er repareret for. Evt. andre fejl, som telefonen måtte være behæftet med, men som ikke er angivet ved indskrivningen, bliver ikke behandlet. Der tages derfor forbehold for sådanne skader uanset tidspunktet for disses opståen.

Phonefixpro kan ikke garantere for den fortsatte funktionalitet eller følgefejl på reparation af væskeskader, uautoriseret indgreb og fysisk overlast. 

Afvises et tilbud efter en undersøgelse, eller ønskes telefonen sendt retur uden reparation, og ved mislykket reparation (fejl på hoved print) bliver kunden faktureret 200 kr. i teknikergebyr.

Phonefixpro beholder telefonen i tre uger efter ekspedition. Er telefonen ikke afhentet inden udløbet af dette tidsrum, forbeholder Phonefixpro sig ret til, at skrotte enheden. Jf. §33 og §34 i købeloven.

Når en telefon afleveres personligt og et evt. tilbud ikke besvares indenfor 3 uger vil telefonen blive sendt retur med en regning på 200 kr. (Erhvervs partnere) eller lagt til skrotning (Private).


Venligst gem/back up selv dine data - Phonefixpro kan ikke stilles til ansvar for tabt data.    
  

Simkort og hukommelses kort må ikke indleveres til reparation. Sker dette alligevel kan Phonefixpro ikke gøres ansvarlig for misbrug eller bortkommet simkort.

HVORDAN BESTILLER JEG EN REPARATION

Du kan bestille en reparation via vores webshop og sende din telefon ind til os, eller komme forbi i vores butik  og få den repareret, mens du venter. Bemærk Prisen i vores fysiske forretning kan afvige fra vores priser på internettet på den måde at den er billiger ved bestilling af reparation online
 
 

HVORDAN SENDER JEG MIN TELEFON IND TIL JER

Procedure for indsendelse af telefon:

- Bestil reparationen online for at betale for den.

- Når ordren er fuldført, bedes du skrive dit ordrenummer uden på forsendelsen inden telefonen sendes til os.

- Efter modtagelse er der normalt en reparationstid på 1-2 hverdage. Vær dog opmærksom på at enkelte reservedele i visse tilfælde kan være udsolgte grundet stor efterspørgsel.

WALK-IN REPARATIONER

Befinder du dig i nærheden af vores butik, er du velkommen til at komme forbi hos os og få repareret din iPhone, iPad eller hvilken som helst anden smartphone, mens du venter. Vi laver ekspressreparationer på eget værksted, derfor kan vi levere den hurtigste og billigste service på markedet!
Reparationer tager oftest ikke mere end 30 minutter, men kontakt vores kundeservice nu og bestil en tid til reparation, så er du sikker på, at du undgår ventetid, og at vi har den reservedel du har brug for.
Phonefixpro anvender cookies til at forbedre din brugeroplevelse og til at gøre det muligt for dig at bestille med. Hvis du fortsætter brugen af hjemmesiden, antager vi, at du er indforstået med og accepterer at modtage cookies fra Phonefixpro.dk hjemmesiden. Find out more here.
x